Dodane pon., 10/10/2016 - 09:13

Trade Expo Indonesia to największe, coroczne targi B2B organizowane w stolicy Indonezji - Dżakarcie. W ubiegłych edycjach targów odnotowano obecność ponad 1000 firm i 15 000 uczestników z całego świata. Celem Trade Expo Indonesia jest promocja najwyższej jakości usług i produktów z metką "Made in Indonesia" oraz rozwój sieci kontaktów i możliwości współpracy, szczególnie z zagranicznymi partnerami zainteresowanymi joint venture oraz poszukującymi potencjalnych partnerów z obszaru inwestycji przemysłowych. Expo organizowane jest przez Indonezyjskie Ministerstwo Gospodarki we współpracy z Ministerstwami Spraw Zagranicznych, Przemysłu, Rolnictwa oraz Ministerstwem Kultury Indonezji. 

Tegoroczna, 31 edycja targów poświęcona jest wspólnemu podsumowaniu 31 lat rozwoju Indonezji w ramach międzynarodowego partnerstwa. Targi potrwają od 12 do 16 października 2016 roku. Wśród wystawców obecni będą reprezentanci największych indonezyjskich firm z obszaru m.in. budownictwa, AGD i RTV, automotive, wystroju wnętrz, urządzeń medycznych, żywności (w tym kawa, herbata, przyprawy) i napojów oraz owoców i kwiatów. Wstęp na targi jest bezpłatny.

Więcej o wydarzeniu na www.tradexpoindonesia.com